Lördag

 
 
 
 
Saknar min vän!
 
 
I helgen har jag stora höstrensingen i lägenheten och i förrådet. Jag har inte rört mitt förråd på typ 4 år, har bara fyllt på med skatter och skräp. Så nu ska jag sälja lite av skatterna och slänga skräpet. Vet inte när jag blir klar med det, är galet hur mycket man kan samla på sig! Men det är sjukt kul när man hittar saker som man glömt bort, som studentmössan, gamla teckningar, foton och koftan man trodde var borta. 
 
Annars har jag varit på middag hos mamma, köpt skvaller och choklad så jag kan pausa med lite lördagslyx mitt i allt rensande. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Naaaw <3 Vad fint! Saknar dig med sötnöt!!!


Har du hittat alla dina borttappade koftor i förrådet? haha :) Stället där man aldrig kommer på att leta ;)

Svar: hahaha, jaa...;)
Lisa Lantz

2012-09-08 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0