Onsdag

 
 
 
Om det är någon som vill ge mig lite ytlig lycka, få tag i dessa till mig. Kommer vara dig evigt tacksam;)
 
Haha, två sko-inlägg på raken, någon är liite beroende tror jag.. Idag har jag då jobbat på, börjar närma sig inspelning nu och det börjar arta sig! Annars har jag fyndat ett underbart bälte second hand, tvättat handdukar och ätit dagsgammal pizza. Somnade även i mammas hammock på lunchrasten i solen, såå skönt. Nu börjar ju sommaren komma!! Oooch höstkläderna komma i butik och bikinis reas ut, galet men bra att köpa billig bikini såklart.
 
Såå det var väl en liten överblick:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Tornado

Hi! I liked your blog, it's so cute! The real beauty-blog ^^ And you are so pretty =**
Follow me on Bloglovin: Kisses From Europe
Love&kiss!

Svar: Thanks:):)
Lisa Lantz

2012-07-12 @ 15:23:31
URL: http://ko-te.com/en/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0