Skrotarna!

 
Nu är jag alltså klar med mitt jobb som Mask och Kostym på inspelningen Skrotarna (eller nästan, har en veckas avriggning som till exempel lämna tillbaka en massa kostym, fixa kvitton osv) Känns både skönt (sova!!) och vemodigt att vi redan är klara. Vi har jobbat med inspelning sen 16 Juli, men jag jobbade även med förproduktion i Juni, men tiden har verkligen bara rusat iväg trots att jag har jobbat med detta hela sommaren. Har varit en sjukt lärorik sommar och framförallt kul! Har jobbar med underbara människor och fått nya vänner och framtida kollegor. 
 
Hösten för mig som det ser ut nu så kommer jag vara mycket ledig men med lite småjobb inbokade som bröllopssmink, zombies såklart och lite annat spännande. Men just nu vill jag främst ha lite semester! Förhoppningsvis så kommer denna blogg bli lite mer uppdaterad nu när jag inte jobbar så intesivt, har verkligen inte orkat blogga, sen har jag inte fått visa några bilder från inspelningen, men ni får se resuktatet i början av nästa år på SVT.
 
Btw, vi var på Nyheterna idag, ni ser mig pudra karaktären Korgo och jag försöker se allmänt viktig ut, hahahhaa (jag var faktiskt viktig, haha)
 
Kolla in klippet här!
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hihi, Liisa jag såg allt att du stod och tog kort med mobilen i slutet av klippet ;)

Svar: Jag tog faktiskt med kameran:P Var tvungen att göra det för att kolla av så allt klaffade med kostymen:P hihi
Lisa Lantz

2012-09-10 @ 08:33:24
URL: http://helensdagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0