Acne Rider Low

 
 
 
När jag och Linnea var i Umeå för några helger sedan så impulsköpte jag dessa dojjor. Helt galet, har aldrig impulsköpt ngt så dyrt förut, här är historien: Jag letade efter mitt gamla jobb som hade bytt lokal sedan jag slutade, men ville hälsa på mina gamla kollegor. När jag virrade runt som bäst så hittade jag butiken Kii som hade halva rea priset. Jag tänkte why not, så jag tänkte att jag slinker väl in, de stängde prick och jag gick in tio i. 
 
När jag struttade runt bland hyllorna såg jag dessa skönheter på halva reapriset, i min storlek, heelt galet! Så på fem minuter bestämde jag mig (galning). Fick betala 1100 kr för dom, ordinarie pris ca 3000. Så helt ok fynd!
 
Dom är ganska hårda i klacken och sulan, men jag har tänkt lämna dom till skomakaren så kan dom sätta gummisula på, då blir det lite mjukare och man skyddar skon samtidigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0