Klara böckerna!

oo, idag har jag flygit tillbaka till när jag var 13:) Jag hittade Klara börckerna idag på Åhlens och köpte tre (saknar 4 i serien) och har läst alla tre i ett sträck! Shit vad bra dom är! Nu vill jag också ha en häst igen! jag hade en islandshäst under ett par år fram tills jag var 16 sen började jag dansa istället och skaffade kille (min Fredde som jag fortfarande är tillsammans med) och min häst dog tyvärr... Men nu är jag sugen igen efter nästan 5 års uppehåll och nu är jag ute efter en egen hårboll att studsa runt på!

Just nu ser jag Beck, missade början, satt och pratade hästar med mamma, hästar är min mammas liv så hon är inte speciellt ledsen över att jag är sugen på häst igen:)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin bild! =)

2009-02-09 @ 15:35:25
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0